Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Saturday, 13 October 2012

Ais Blended Bandung

 Salam petang sabtu dan selamat berhujung minggu,mungkin sekarang nie ada yang sedang beriadah bersama anak-anak di taman....atau mengambil peluang ini untuk berjalan-jalan di kompleks membeli belah atau mungkin di ketika ini ada  juga yang sedang lena diulit mimpi-mimpi indah......yelah sekarang nie kan bila ptg je mesti  hujan kan.....

Hujan atau tak,anak-anak saya tetap akan buat ais blended,diorg ,kalau nk,diorg buat sendiri je.....yg nie salah satu buatan diorg,mamanya hanya sediakan segalanya yang diperlukan dan diorg blender sendiri....
Tak susah mana pun,apa yg penting???kerjasama..hehehe...

Biasalah mesti ada ais,susu pekat@guna susu segar pun boleh,gula,sirap,sedikit air,coklat rice....dan yg penting sekali mesin pengisar yea.....kalau x de,tak jadilah mcm yg kat atas tu....

Tapi diorg lebih suka buat yg perisa milo@ coklat....yg nie kes dah kehabisan milo lah tu.......cian dia....tak pe2 nanti suh ayah beli 1 dozen pack milo yea!!!.......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....