Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Friday, 27 December 2013

Part3-Motel Kampung Air Hangat

Destinasi Pantai Cenang sudah habis,so kami teruskan perjalanan ke kampung Air Hangat,di mana terletaknya penginapan kami yang kedua .Yang nie pun kami dah booking awal ...kadar semalam RM80.00,murah jugak!!...Ada 2 double bed....yang nie memang selesa sangat,persekitaran bersih,suasana kawasan kampung yang tak bising,nyaman jer.....ada aircond lagi !!!!...berdekatan dgn kedai runcit dan kedai2 makan...
sumber:gambar google
 Map nie mmg kami dah print siap2 dari rumah,so bila dah sampai sana,tak perlu nak susah2 bertanya org....ada jugak sesekali bukak GPS....inginkan kepastian...


 Kami chek-in kat sini dalam pukul 1.30pm gitu,boleh masuk terus coz bilik tu mmg kosong...rehat2 jap,beli makanan dan solat.



Petang sikit baru keluar ,gi ke destinasi seterusnya,iaitu Air TerjunTelaga Tujuh .

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....