Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Monday, 27 February 2012

Jalan -jalan IKEA

Assalamualaikum dan salam berhujung minggu....
Hari nie,memang tak plan pun nak gi IKEA.......tapi disebabkan banyak barang yang harus diganti,so kami memilih IKEA daripada kedai2 perabot lain yang berhampiran dengan kediaman kami.....kali nie kami nak cuba membeli barang2 di IKEA.....




Testing!testing.....Sebelum membeli,ingin jugak merasai meja makan yang hendak dibeli ....




Sofa yang lembut lagi empuk,setanding dengan harganya juga.....




Mini troli.Yaya memang suka kalau ada troli kecik nie....







Tengok tu....apa yang dibawa oleh Yaya....tak de barang,adiknya juga yang jadi mangsa.....




tengah mencari barang2 yang hendak dibeli dah shortlist kan dari atas tadi,cuma nak angkut dan bayar....
Yaya nak makan apa tu......




Beli meja makan je yea...bukan nak beli set2 pinggan mangkuknya...




Tengah test kerusinya pulak......taklah mahal sangat.....




tempat parking...kena ambik gambar,kalau otak robot bolehlah ingat...otak manusia.,kadang2 pelupa...hihihi....


**********************************************
myda_ahmad

***********************































No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....