Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Thursday, 2 February 2012

Kek Lapis Cheese Pesona

Assalamualaikum dan selamat petang.....
Semalam blogwalking kat blog Dapurku Sayang,terpandang kek lapis cheese pesona ini,memang mempersonakan dan menarik minat saya...kerana apa?..kerana kek ni tak memerlukan telur dan tepung dan cara nak membuatnya pun senang.....cumanya saya punya kek lapis cheese nie tak berapa cantik ,tak macam DJ punya kek lapis cheese tu....cantikkkkk sangat.
Tapi tak apalah ,inikan baru permulaan hasil kerja tangan saya....lain kali dah tau bolehlah buat yg cantik sikit...boleh ke?hehehe....
Resepi Kek Lapis Cheese ini saya rujuk di blog  Dapurku Sayang.Menurutnya, resepi asalnya dari blog http://ryoazhar.blogspot/.
Terima kasih yea tuanpunya resepi dan utk rujukan saya juga....
Tapi saya buat cuma setengah adunan saja,takut  tak laku....budak2 bukannya suka sgt cheese nie....dan saya menggunakan biskut tiger perisa coklat bagi menggantikan biskut marie.Selain itu, ryo menggunakan susu segar utk mencelupkan biskut,manakala DJ pula menggunakan air nescafe...saya menggunakan air kopi sahaja....
Untuk resepinya klik SINI yea....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....