Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Tuesday, 14 August 2012

Hadiah Kuiz-"LEBIH RAMAI, LEBIH MERIAH DUNIA BLOGGING KITA SEMUA, YA, GITEEW'

HelloHai!..Selamat pagi dan salam manis dari saya.......Semoga hari2 yang dilalui selama kita berpuasa ini ,Insyaallah mendapat keredhaan Allah swt......Tinggal beberpa hari lagi kita bakal menyambut Aidilfitri.....
Segala persiapan untuk menyambut Aidilfitri   dah siap ke belum???.....kami anak-beranak ala 2 kadar je....
beli mana yang patut saja ,tak usah ikut hawa nafsu,ikut keperluan je...takut nanti bila dh habis cuti seminggu raya ....semua wang perbelanjaan harian udah habis.....poket masing2 udah kosong!.....
tak nak lah cam gitu kan!........

 Oklah,gambar kat atas tu hadiah pemberian dari Kak Sha...sebuah fail,dalamnya terselit 3 helai kertas...


 Hah!nampak tu ada pin tudung lagi............I like it...Thank You





Thanks Kak Sha.....Thank You

Sedikit penerangan tentang Kak Sha......panjang betul nama dia...hehehe...StarOooohhhhh! rupanya Kak Sha nie atas umur saya je....ingatkan awal 40 -an..hihihi(jangan mare Kak Sha yea).........sangkaan saya meleset sama sekali,rupanya baru 38 tahun......sorry yea Kak Sha,..sebelum2 kenal Kak Sha nie saya main panggil Sha je.......

 
Dalam kotak berbalut kertas kuning tu,ada tabung ladybug.....cantik sangat....teruja bila bukak2 kotak ada tabung tu........Star

 Ada 2 pasang copstik,keychain,cermin comel...dan kad raya pun ada.......thanks againThank You

 Nie dia fridge magnet bentuk baju kebaya.....
dah letak dh kat dinding fridge.........

 Walala.....dapat juga sebuah novel....ingatkan tak dapat,bolehlah baca time2 masa terluang.....ada masa terluang ke????...sibuk memanjang je....apalagi Zzzzzzzz.....Sleepinghehehe....




 Tak sempat lagilah nak baca Kak Sha.....sorry yea,nanti kalau dah baca baru boleh saya komen, ok!.....


Akan ku penuhkan tabung nie dengan duit raya anak2 nanti...Thank Youvery much!.........

2 comments:

  1. wahhh myda pun dah dpt dah hadiah..huhuhu...kita nye tak sampai lagik....lepas raya agaknya..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....