Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Thursday, 2 August 2012

Duit baru lagi untuk raya....


 Diam-tak diam dah 2 minggu kita berpuasa,berdasarkan pada kaledar,maybe tahun nie kita berpuasa hanya 29 hari saja....Dalam bulan puasa ,blog nie kurang menyajikan hidangan berbuka puasa kerana terlalu penat,letih.....dan mengantuk sangat2...

 2 ,3 hari yang lepas baru je tukar duit baru untuk raya.......
Wah !teruja betul bila duit baru nie dah ada kat tangan......
Ni pun saja2 nak memain dulu duit baru nie sebelum sampai ke tangan orang lain...hihihi...

rasa sayang nak guna pun ada.....tp memang cantik duit baru nie.....

 Duit baru nie untuk adik-beradik , anak2 buah dan anak2@bebudak kecik yang beraya kat rumah yang bakal ku bagikan masa raya nanti......

 Tengok jugaklah,kalau budak kecik bagilah RM1 ke,tp kalau anak buah dh tentulah RM5...adik2 maybe RM10 @ RM20......

 Kalau nak tukar duit baru nie kena cepat2 yea....maklumlah raya pun semakin nak hampir.....
Haaaa...bila dapat guna duit baru time raya nie kan best.....yang seronok budak2lah......mereka pun dapat merasa pegang duit baru .......

 Tak semua duit2 nie nak bg kat orang,maybe akan disimpan sikit untuk kenangan.....

 Tp yang pasti mak mesti dapat duit yang kaler oren tu......
berapa keping tu ,rahsialah......hehehehe...

 Tukar sekali dengan myhubby punya....tu yang ada RM1,RM5,RM10 dan RM20.....


 Kalau nak tengok koleksi gambar-gambar duit baru untuk raya nie, KLIK SINI...


2 comments:

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....