Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Friday, 16 December 2011

Ayam Masak Merah dan Kobis Goreng Belacan

Assalamualaikum dan selamat petang.....
N3 kali nie..Ayam masak merah dan kobis goreng belacan..cuma baru nak di uploadkan coz cari2 pic nya ntah kt mana saya save kan....godek2 hp baru dapat cari pic nya.....inilah dia picnya......


 Ayam Masak Merah

 Kobis Goreng Belacan


Haaaa....yang nie anak2 memang suka makan,lagi2 sayur kobis tu....kalau nak masak kena masak banyak sikit,dari anak yang kecil hinggalah yang anak yang besar ,x hairanlah kalau masak kobis hari2....pastinya memang habis....Bagi saya ,kalau masak sayur nie, saya x suka masak lama2....nanti layu sangat,sekadar masak sebentar terus padam api.....

***********************************************
myda_ahmad

***********************

4 comments:

  1. Assalam Mayda,
    sedapnya lauk...sayur kubis tu dah lama tak makan, memang enak masak sekejap je terus tutup api, hasilnya rangup!

    ReplyDelete
  2. tul tu Aimie....kalau dh sejuk pun masih sedap jugak dimakan...diratah je pun boleh..

    ReplyDelete
  3. Assallamualaikum Myda..
    Thanks drop by my blog..
    Sukanya tgk lauk ayam tu.. Anak2 Naz suka lauk ni..

    ReplyDelete
  4. thanks Naz,coz sudi menjengah blog saya yg x seberapa nie...teringin nk makan,itupun masak ikut bahan mane yg ada kt dapur...x pandai sgt nk masak...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....