Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Wednesday, 17 April 2013

WW-Durian oh! durian

Terliuq sungguh tgk gambar nie.....tu lum lagi dpt mkn......
 Durian oh! durian,sedap sangat ke rasanya?.....walaupun ia digelar raja segala buah,tp peliknya en hubby dan anak2 saya tak suka betul dgn buah ini....kenapa yerk?.....saya, punyalah cukup suka makan..tp disebabkan diorg nie terpaksalah bertahan....bertahan dari membeli...bertahan dari menyimpan dlm rumah dan bertahan dari nak makan......

Nie pun dapat 2 biji free...member bagi....melantaklah ku sorang2......sesekali tu ada jugak colet sikit2 kt mulut anak2.....hihihi....nak termuntah diorg bila rasa lidahnya terkena cebisan isi durian ini.......

Tp kalau ada org nak bagi tu,amik jer...taknak tolak2.....angkut terus.....yg x bestnya kena mkn sorang2 lah....x de teman nak makan....sian saya kan!.......dah tu kena buang siap2 x leh simpan saki baki termasuk kulit2 nya sekali......
Pantang sekali bg en hubby,kalau ada tercium baunya....mulalah bising nanti.....

8 comments:

  1. Ha..ha..ha. samalah kita peminat durian...tapi anak akak 2 org je yg tak suka durian...si kecik bongsu jadi geng maka durian..hubby ok je..tpi yg 2 lgi siap lari...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hubby amy boleh terima jugak.....alhamdullilah masih ada lg teman utk mkn...
      kalau musim durian kt kg,tahan dia x mo bw masuk lam keta...busuk katanya.....disuruhnya saya mkn kt situ gak!....

      Delete
  2. Sedapnya.... tengok durian tu. Sama juga lah dgn saya. Memang minat sangat dengan durian.My hubby pun tak masalah. Cuma anak-anak yang suka dan ada yang tidak suka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah betul anak2 skrg nie kan.....durian punyalah sedap pun dia x nk mkn.....hehehe...

      Delete
  3. oh durian!!! dah habis musim ni... terliur pulak nampak durian di sini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak amieeee,dh lama x jenguk blog kak amie....nanti lau ada ms nanti saya bw yea...
      durian kt sini mmg x terputus2 bekalan kak....kt pasar mlm tu,sentiasa ada....kt tepi2 jln pun ada jual...

      Delete

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....