Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Tuesday, 19 July 2011

Fifi baru nak makan



Assalamualaikum....
Nur Ain Safira dh masuk 9 bulan,namun masih tidak mahu nak makan makanan lain selain dari menyusu badan saja.Umurnya 8 bulan mama dh bagi nestum bijirin gandum...tetapi masih tidak mau makan juga...Fifi nama panggilannya...mama kesian tgk Fifi tak makan apa-apa selain dari meyusu badan je...mama takut@risau kalau2 Fifi lapar....tapi kalau dia lapar mesti dia menangis@merenggek kan, ni x de pulak dia buat cam tu....cuma bila dia menangis nakkan susu mamanya aje.....




Ada terfikir jugak nak bagi biskut milna.Bila jalan 2 kat Billion terpandang Biskut Millna.Mama amik masuk bakul.So.semalam mama cuba alternatif lain ...mama cuba bagi biskut milna,alhamdullilah nak jugak Fifi makan...Sekarang nie mama dah tak perlu risau kerana adanya biskut Milna.....


************************************************
myda_ahmad

***************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....