Semanis Epal Hijau

Thursday 5 September 2013

Makanan yang menggemukkan tapi sedap!


 Roti canai memang sedap tapi banyak mengandungi kalori yang sangat tinggi bersamaan 600kalori.Nak dijadikan cerita,masa saya mengandung anak ke 3 dan ke 4 memang suka sangat makan roti canai.

Bukan sekeping tapi 2 keping roti yang saya makan,agaknya kalau beli lebih maybe saya boleh habiskan dalam satu-satu masa.Boleh dikatakan setiap pagi dan setiap hari bekerja saya akan makan roti canai.Karang bila tgh hari makan lain pulak....

Tak mustahillah bila bersalin,baby keluar pun beratnya mencecah 3.7kg dan 3.8kg.Alhamdullilah bersalin pun normal dan mudah.


 Sekarang lain pulak jadinya,roti canai hanya dipandang saja.....menjamah hanya secubit,takut lemak selulit....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....