Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Friday, 6 September 2013

Tak beli pun dapat makan jugak...

Raya dah habis,tapi kuih2 nie lum habis dimakan lagi.....
tak beli,tapi dapat makan jugak!...
biasanya akan ada jer kuih2 yang tak habis tu ,akan di letakkan atas meja...kat tempat keje...
nanti sambil keje sambil lalu,capai sebiji2 ..last2 habis jugak kan!!..
Memang tak boleh ditahan2 jugak saya nie,ikutkan malam tak nak makan....last2 cair jugak bila terpandang kuih -kuih nie...


Tart nanas....

 Almond london yang menggunakan coklat putih nie pun sedap ......
pastinya apa2 yang menggunakan coklat semuanya sedap!!...


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....