Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Thursday, 7 February 2013

Favourite anak2 tu yg masak benda yg sama jer...


 Salam hari khamis dan selamat petang....
ALhamdullilah masih lagi diberi peluang utk saya bernafas dan mengecapi kehidupan di dunia ini....
Dah lama sgt saya menyepikan diri,lantas hari nie nekad nak update entry juga...hanya yang simple2 aje...x de yg rumit2.....Ayam masak kicap pedas nie mmg fav anak2 dan maknyer sekali..


 Masak cam nie kerap pun x pe,lagipun mmg anak2 akan makan,kekadang tu sampai menjilat jari...tapi jangan masak kari,mmg  x kan habis..walaupun msk sikit......
Cuma tambahkan sikit cili blender,yg lain2 tu mcm biasa org lain msk....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....