Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Tuesday, 29 January 2013

Dah nak abis baru nak gi......

Sabtu yang lepas ,26/1/13,pagi tu ayah pergi ngan kawan dia ke Bandar Tasik Permaisuri.Gi berdua jer.Niatnya memang nak amik bahagian,tu yang datang awal2 pagi.Memang banyak jugak acara2 yang ada masa Karnival kembara nie,salah satunya adalah pertandingan fotografi lah.....selain tu acara pertandingan memancing,mewarna bg kanak2,menarik kereta dsb.
Dah tghhari tu,kawan ayah nak balik,so ayah hantar dia balik dan bawak kami anak-beranak pergi pulak,tapi acara@aktiviti memang dh abislah,cuma menunggu acara penyampaian hadiah jer.....
 
Saat di nanti telah tiba,acara penyampaian hadiah  start pukul 4.00pm.Masing2 mengambil tempat di bawah khemah....kami anak beranak makan2 kat tepi2 tasik sambil melihat keindahan tasik .....
Dengan tak di sangka2 nama ayah di panggil dan ayah mendapat tempat ke 2 dlm acara pertandingan fotografi.....alhamdullilah,syukur dapat jugak merasa naik ke pentas...hehehe....hadiahnya??....wow! lumayan jugak!.....lepas nie lehlah belanja....hehehe...
Sambil menunggu tu ,sempat lagi bebudak nie amik belon....mamanya yang tolong putuskan benangnya..hehehe......mak budak x leh main,so tolong amikkan jerlah......
Bila nak balik tu hah,penuh dalam keta segala belon2 tue......sib baik ayah x marah,cuma bising jer,katanya tak nampak nanti bila nak drive.....
sebelum balik main2 dulu,ada belon yang dh terlepas dari pegangan terus terbang tinggi......hah,tu cam ner nak amik tu!.......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....