Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Wednesday, 2 January 2013

Corat-coret di awal tahun

Selamat Tahun Baru 2013......
Dan salam manis dari saya untuk semua pengunjung yang masih suka bw kat sini.....(eh!,ramai ke yg suka bw kat blog nih,..dahlah x de entry yang best2,kejap timbul,kejap tenggelam pulak tuh!....,eh!perasan aq jer,hikhikhik....)Sebenarnya dah beberapa hari nie asyik menyepi kerana disebabkan masalah komputer yg seringkali asyik rosak jer,nak guna laptop x leh nak upload gambar pulak!problem2,tension betul!....walhal kat rumah ada ipad,macbook,tapi entah kenapa komputer desktop tu jugak jadi pilihan untuk  mengupdate blog.Maybe salah satu sebab,semua gambar tersimpan dlm desktop tu.......

Di tambah pulak sibuk dengan kerja2 mengemas ,mem"packing" barang2.....yelah orang nak pindah rumah barulah kan...hehehe....memang sibuk2 sangat...sampaikan x de masa nak update entry.Kesian pengunjung yang datang sini,takde entry2 baru.Minta maaf banyak2 yea,bukan disengajakan......

Urusan anak2 sekolah pun ada jugak.Dalam pertengahan bulan 12 yang lepas tu,ada pergi hantar anak amik ujian kecenderungan MRSM Gemencheh.Masa tu memang ramai betul yang datang,kira2 dalam 1000++ pelajar yang memohon ,tapi yang diterima masuk hanyalah 180 orang pelajar saja.90 pelajar lelaki dan 90 pelajar perempuan.

Dalam bulan 12 ,memang takde satu pun entry yang dapat saya postkan.Sekarang nie makin bertambah2 entry yang nak ditaip.Takpelah ,In Sha Allah,akan datang nie akan saya postkan sedikit demi sedikit.

Diharap pengunjung2 Blog Semanis Epal Hijau tidah jemu untuk datang ke mari lagi dan diharap dapat bersabar.Terima kasih kerana masih setia di sini.

1 comment:

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....