Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Sunday, 20 October 2013

Kerinduan yg teramat

tgk tuh,x dpt peluk anak..dpt peluk teddy bear pun jadilah...

12.00am-Sedikit luahan kerinduan utk anak2....

Hari nie terpaksa keje 16 jam ,start jam 3.00petang tadi hinggalah esok pagi,jam 7.00pagi  baru boleh balik keje...ciankan saya....lebih kesian lagi pada anak2 coz saya dah tinggalkan diorang selama 16 jam sehari....
Sian kat yg kecik tulah...selalu kalau saya ada kat rumah..pantang nampak saya baring jer,mesti nak nenen...padahal dah 3 tahun tu ,tapi masih gak nak puting gantung.....
Kadang2 dia saja nk main2 hisap jer....entahlah ada susu lagi ke tidak...tapi kalau saya picit2 tu ada jugak kuar susu lagi....


Sambil menghilangkan rasa kesunyian dingin malam dengar2 jugaklah lagu2 nasyid kat youtube nie...hilang lah sikit kerinduan kat anak2....sambil mendengar sambil tatap gambar kat atas tu....(dalam hati..cepatlah nak pukul 7.00pagi..dah x sabar2 nk balik nie..nk tgk anak2)..mkn apa gaknya diorg siang tadi tuh......

Jom sama2 layan lagu nie...


( korus )
Inilah Sebahagiaan sifat mahmudah
Yang patut ada pada diri kita
Susah dimiliki payah dijaga
Hanya yang punya
Yang bermujahadah 2X

Ikhlas itu jiwa yang murni
Rahsia Allah di dalam hati
Terlalu sembunyi tapi dapat dikesan
Jika disuluh dengan saksama
Nista dan puji tiada berbeza

( ulang korus )

Redha sifat hati yang suci
Ujian yang tiba rasa gembira
Atau tiada apa terasa
Kerna menerima anugerah Tuhannya
Kerna menerima anugerah Tuhannya

Sifat sabar sedikit berbeza
Ujian yang menimpa sakit dirasa
Tapi dapat ditahan perasaannya
Hanya bermain di dalam sahaja
Di luar tidak nampak terang nyata

( ulang korus )
Lirik Sifat Mahmudah - Hijjaz @ Lirikami


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/09/lirik-sifat-mahmudah-hijjaz.html#ixzz2iBcHnpL5

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....