Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Monday, 24 February 2014

Hasil Men"snap" petang semalam kat Taman Wetland

Ahad,petang semalam gi kat Taman Wetland,my hubby ajak,nak ajar amik gambar katanya....
sungguh2 dia suruh saya masuk photograpy contest ....anjuran Taman Wetland,yg akan diadakan pada 1 & 2 Mac nie......temanya fauna.....tapi rasa macam tak yakin je....yelah kena gi sorang2,my hubby nak terbang gi Surabaya,lama pulak tu....start 27/2 nie dia dh berangkat sampailah 3/3 nanti...tinggallah saya ngan anak2 kat rumah.....tu yg x yakin ,kalau dia ada rasa semangatlah sikit kan!!..
suh amik fauna,dia amik flora.....tp x pelah,cantik jugakkan...
  Ni sempat jugaklah snap petang semalam....

 Pepatung,susah jugak nak bagi dia dok diam2....pantang kita gerak jer,dia terbang....





perlu belajar lagi,masih ada lagi yg tidak memuaskan...

2 comments:

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....