Semanis Epal Hijau

Thursday 19 July 2012

Design baru untuk 2nd blog by Cik Rose Cute

Dan selamat petang  kepada semua blogger yang mengunjungi blog  Semanis Epal Hijau ini.Tak kira di mana anda berada didoakan semoga sihat  hendaknya...mungkin di kala ini ada yang sibuk melayani keletah anak2,menonton tv ,mengadap pc,yang bekerja tu elok2 keje yea,jangan curi tulang yea.....keje dgn niat hati yg ikhlas,banyak pahala dan ganjarannya tau.......lagi2 akan menjelangnya bulan Ramadhan Al mubarak nie....pasang niat siap2.......

Ok,N3 hari ni nak tayang design baru utk 2nd blog saya.....design dari Cik Rose yang Cute Miut ,kalau nak apa2 tutorial ,jom kita terjah blog Blog Cik Rose Cute ini.Terima kasih banyak2 Cik Rose yea,sanggup buang masa kat depan pc semata2 nak design blog saya nie.....
Memang cantik betul design2 Cik Rose nie,suka sangat.......



Tq so much......nanti kalau ada tutorial yang saya nk,saya akan ke Blog Cik Rose Cute .
Semoga tutorial Cik Rose akan bertambah,nanti senang utk saya ke situ je.............

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....