Semanis Epal Hijau

Sunday 16 October 2011

Tempat Ke 8 dalam Peraduan Dunia Susu Ibu

Assalamualaikum......
Tak ku sangka...pengalaman menyusukan anak aku blogkan di Blog hanasafirahidayah dapat jugak tempat di hati juri.....Entry aku dapat tempat ke 8 dalam kategori BERSALIN SECARA NORMAL.Sebenarnya aku tak pandai nak karang2 cerita cuma ....jari-jemariku menaip apa yang terlintas di fikiranku sahaja.......Pengalaman menyusukan anak memang indah bagiku...ia mengeratkan hubungan kasih sayang antara ibu dan anak...lagi2 kalau anak tu sudah tumbuh gigi...bila dh tumbuh gigi mulalah dia nak mengigit.....




Inilah dia hadiah yang aku dapat .....


8.Produk penyusuan susu ibu bernilai RM25.90 : Jingle Jungle – Breastmilk Storage Bag (12oz) 25 pcs (bernilai RM12.90 ), Pakej A keychain, car sticker, badge (bernilai RM13.00 ).








Gambar hadiah tempat ke 8






















Terima kasih kerana sudi klik entry ini

myda_ahmad

***********************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana anda sudi meninggalkan komen.In Sha Allah akan saya kunjungi blog anda .....