Semanis Epal Hijau

Semanis Epal Hijau

Saturday, 21 January 2017

Alhamdullilah ..berkat usahamu membuahkan hasil.

ENTRY LAMA YG BARU NK DIPUBLISH

Assalamualaikum dan salam tengahari...
Dah dekat penghujung tahun 2016 nie lah, baru ada entry baru....tu pun entry berkaitan UPSR yang lalu jugak..
Alhamudullilah dan tahniah mama ucapkan pada Muhammad Iffat kerana berjaya memperolehi UPSR 5A yg yang telah diumumkan pada 19/11/2015.
Terus terang saya katakan memang tak sabar nak amik result UPSR anak,awal2 lagi sebelum jam 10 pagi dah ada kat sekolah,anak cool ,maknya yang lebih teruja ....berdebar2 rasanya...selagi belum dapat selagi tu lah tak leh dok tenang.Lama jugak menunggu sebab guru yang ditugaskan untuk mengambil result UPSR kat PPD tu belum sampai lagi.....nak sms ,tak ingat pulak no giliran UPSR anak,tu yang terpaksa sabar menunggu.....
Lebih kurang jam 11.00pagi  baru 2 orang guru yang ditugaskan itu sampai ......haaaaa,lagilah dapdup dap dup jantung nieee...
Nak dipendekkan cerita,bila diumumkan nama murid-murid yang dapat 5A,tak dipanggil lagi anak anak saya.Dok risau lagi ni..
ALHAMDULLILAH,SYUKUR PADAMU..YA ALLAH....SEGALA KERUNSINGAN DAN KEBIMBANGAN KAMI TELAH DIBALAS DGN KEGEMBIRAAN..




Barisan pelajar  yang memperolehi 5A bergambar bersama guru2 SK JLN Enam.